Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
BEVESTIG
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist. Beschrijving is vereist.
BEVESTIG

Indien u een functionele vraag heeft of u wenst een issue te melden, vul dan onderstaand registratieformulier in We zullen u zo snel mogelijk contacteren met een antwoord of oplossing. 

Support openingsuren:   Weekdagen 9.00 - 17.00
Telefoon:   +32 (0)15 715 615
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.

Uw bericht hier:

Beschrijving is vereist. Beschrijving is vereist.
BIJLAGE / 5 MB
BEVESTIG
Functie titel is vereist
Functie locatie is vereist
Naam is vereist.
Telefoonnummer is vereist.
E-mail is vereist.

Uw bericht hier:

Beschrijving is vereist.
BIJLAGE / 5 MB
BEVESTIG
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
SEND REQUEST
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
SEND REQUEST

Ontdek hoe ons

AANKOOPBEHEER

uw inkopen naadloos afstemt op de projecten

Aankoopbeheer

De meest complete module om uw bestellingen en aankopen te organiseren. Er komt heel wat kijken bij de organisatie van projecten met materialen. Vertrouw op ionBIZ om uw efficientie te verhogen en maximaal resultaat te halen uit uw aankopen. Beheer uw leveranciers, prijsaanvragen, bestellingen, leveringen en betalingen.

 

Leveranciers

U kunt uw leveranciers toevoegen en beheren in uw ionBIZ CRM. Maak contactpersonen aan die u kunt selecteren als ontvanger van de prijsaanvraag. Beheer de algemene betalings-, leverings- en garantievoorwaarden allemaal op één plek.

 

Prijsaanvraag - Aankoopofferte

Een prijsaanvraag naar meerdere leveranciers sturen was nog nooit zo eenvoudig. Met ionBIZ maakt u één prijsaanvraag en e-mailt u deze naar verschillende leveranciers rechtstreeks via de applicatie. U kunt eenvoudig de voorgestelde prijzen toevoegen aan de RFP en het beste voorstel selecteren. Vervolgens zet u met één klik op de knop de offerte om in een bestelling.

 

Bestelling

Het creëren van inkooporders kan handmatig en op een geautomatiseerde manier gebeuren. De geautomatiseerde manier werkt samen met de minimaal vereiste voorraadhoeveelheden van de artikelen en de behoefte aan deze in uw projecten. Items die door uw projectmanager aan projecten worden toegevoegd, worden gescand door ionBIZ. Het systeem vertelt u waar de artikelen zich in uw magazijn bevinden, zodat ze kunnen worden verzameld. Als het aantal op voorraad niet voldoende is, maakt ionBIZ een bestelvoorstel op.

 

Levering van goederen

Wanneer de goederen op uw locatie aankomen kunt u ze op stock nemen, of u kunt ze onmiddellijk toewijzen aan een project voor transport naar de klant. Gedeeltelijke levering kan als zodanig worden beheerd, zodat u de status van de bestelling altijd goed kan opvolgen.

 

Aankoopfactuur

Maak een inkoopfactuur direct vanaf uw bestelling. Eén klik op de knop genereert uw digitaal inkoopfactuur met alle benodigde informatie geabstraheerd van de bestelling. Dit komt met een goedkeuringsstroom die een signaal naar uw financiële afdeling kan activeren om de factuur te betalen.

CONTACTEER ONS

Bel of mail ons op elk moment u contact met ons wilt opnemen. Dat kan gaan om een idee voor een nieuwe functie, een vraag die u heeft, of om te brainstormen over een opwindend nieuw partnerschap.

Ondersteuning:

Contact

Marketing en verkoop:

Contact

Andere vragen:

Contact

Lokaal Kantoor / België

Kleine Nieuwedijkstraat 71

2800 Mechelen

Tel +32 (0)15 715 615

Lokaal Kantoor / Nederland

Veerdam 3

4484 NV Kortgene

Lokaal Kantoor / Roemenië

Piața Consiliul Europei 2E, Cladirea UBC 3

300254 Timișoara

© 2024 ionProjects - Privacy statement