Bel of mail ons op elk moment u contact met ons wilt opnemen. Dat kan gaan om een idee voor een nieuwe functie, een vraag die u heeft, of om te brainstormen over een opwindend nieuw partnerschap.
Ondersteuning
DE JUISTE ONDERSTEUNING KRIJGEN IS EEN BASISRECHT
ionBIZ Project Management software is intuïtief en makkelijk te gebruiken. Mocht u nog technische of functionele vragen hebben, aarzel niet om het ons te vragen. We helpen u graag verder.
Ons team staat klaar om u te helpen met eventuele technische of functionele problemen. U kunt ons bellen tijdens de kantooruren op het nummer +32 (0)15 715 615.
U kan een support ticket via onze website aanmaken. Volg deze link en bezorg ons de nodige informatie. Het is ook mogelijk om bestanden te uploaden.
U kan ook problemen of vragen op de ionBIZ klantenportaal plaatsen. Onze intuïtieve interface zal u helpen bij het eenvoudig beheren en bijhouden van al uw tickets. Alle geschiedenis en communicatie zal worden gecentraliseerd op één plaats.
Het klantenportaal geeft u ook informatie over de nieuwste releases in de release notes sectie.
Indien u nog niet over een login van het klantenportaal beschikt, aarzel dan niet om ons er één te vragen.
Lokaal Kantoor / België
Kleine Nieuwedijkstraat 71
2800 Mechelen
Tel +32 (0)15 715 615
Lokaal Kantoor / Nederland
Veerdam 3
4484 NV Kortgene
Lokaal Kantoor / Roemenië
Piața Consiliul Europei 2E, Cladirea UBC 3
300254 Timișoara